pondělí 27. února 2012

Sex v katakombách na Špilberku

Jednou jsem šla sama se podivat do katakomb na Spilberk protoze jsem tam nikdy nebyla. Vysplhala jsem se nahoru cela ufunena a po ceste jsem jedla v leve ruce bucek s horcici a chlebem a v prave okurky.

No kdo by odolal ze? Nahore jsem si koupila colu protoze jsem mela hroznou zizen a vstupenku. Ve skupence nas byl asi tak 15 a porad se na me dival takovy starsi muz. Ma pro ne velkou slabost. Sla jsem posledni a pozorne prohlizela vsechny mucici nastroje. Najednou jsem byla uplne sama v jedne mistnosti protoze vsichni uz davno sli do jine a za mnou prisel ten stary muz. Chvili jsme se na sebe divali a protoze jsem kus nebojacne zenske bolibila jsem ho.

Nechal se. Libali jsme se a ja si uvedomila ze bych se asi mela predstavit. Tak jsem rekla ja jsem Iveta a on tesi me a uz me zacni konecne kourit. Strhal ze me prilehavou bluzku zdelal mi podprsenku a mrskl me na mucici nastroj privazal mi ruce a zacal mi drazdit postevacek. Rvala jsem blahem protoz nic tak intenzivniho jsem uz dlouho nezazila . Bylo to lepsi nez me oblibene jidlo kanec na smetane s bramborovyma knedlama. Na nic jineho jsem nemyslela nez na to jak me drazdi a na okurek. Rekla jsem mu jestli mi tam nechce strcit okurek a on ze ano.

Vzal poradnyho kvasaka a poradne me s nim delal az me privedl k orgasmu. Pak do me vsunul svuj bimban do meho komina a poradne ji procistil. Vzdychala jsem blahem. Pak rekl že uz bude vytahl ho z pochvy a vystrikal se mi na pupik a promazal mi tou horkou tekutinou kazdy zahyb na mem faldiku.

Odpoutal me ja si oblekla svoji roztrhanou bluzku a odesli jsme. Na pamatku jsem si ho i jeho pero vyfotila a dodnes ho mam v penezence a kazdy rano si u te fotky placam pres drdol a vzpominam na ty uzasne casy.

Žádné komentáře:

Okomentovat