sobota 28. ledna 2012

Erotická povídka - Rock for people 1

Rock for people, juchuu, pomyslel jsem si, kdyz jsem si vybiral letos dovolenou. listek koupenej, stan i spacak sehnanej. ale samotnemu se mi jet nechtelo. napsal jsem tedy nej kamosce Naty, jestli nechce jet taky. souhlasila a v duchu se mi zacal rodit plan x)) Naty je dokonala. 175 centaku, dlouhe blond vlasy, krasne pevne trojecky, hubenoucka postava, nadherny zadecek a andelsky azurove oci. idealni ve vsech smerch, tak proc to neprubnout? cesta vlakem usla. tech 500km se dalo, ale ta streeeekaa potom z vlakace na letiste.. rozbalili jsme stan, vybalili se a zacli se bavit.

Flasticka a druha a hned nam bylo fajn. po kulturnim programu, co ten den hral jsme zalehli aaaa.... a zacli si trosku hrat. jelikoz byl ten stan docela maly, tak se nedalo provozovat uplne vse.. zacala me hladit po brise a u toho libat, rukou mirila niz a niz az si zacla hrat s juniorem. ja samozrejme nezustal pozadu, tak jsem ji rychlym pohybem zbavil prebytecneho obleceni a zacal masirovat jeji kundicku.. po asi hodinovem lizani te jeji dokonale kundicky, mackani kozicek a perfektni kurbe jsme se preklopili do dalsiho stavu. polozil jsen ji zady k sobe, potahnul jeji nozku nahoru a paradne vklouzl do jeji roztouzene jeskynky.

Prirazela jak smyslu zbavena a pak se prehodila na konicka, protoze v tom stanu fakt moc mista nebylo. jelikoz jsme chytli dobre sousedy a ti delali to same, tak jsme se odvazali xD videl jsem, jak uz to na Naty jde, tak jsem si ji prehodil pod sebe a dopomahal ji rukou. uz to na me taky slo tak pri dlouhem polibku jsme se udelali oba najednou. jako odmenu mi jo jeste ocistila a vykourila. perfektni! po uctyhodnem vykonu ve stanu bez vetrani jsme si otevreli a vyvetrali. potom Naty usla, ale ja mel porad jeste chut si uzivat.. tak jsem sel hledat slecnu/y s velkym stanem

Žádné komentáře:

Okomentovat