sobota 28. ledna 2012

Trošku netradiční svatba - erotická povídka

V den, kdy se vdávala moje sestra jsem ráno sotva rozlepila oči a nejraději bych se šťouchla do peřin a spala až do oběda. Už pár dní předtím jsem ponocovala, vstávala brzy ráno, no prostě cítila jsem se hrozně unavená. Pouze vědomí tak důležitého dne v sestřiným životě mě přinutilo vylézt z vyhřáté postele. Pouze v pyžamu jsem vyšla do předpokoje.


Přípravy v domě vrcholily, zdálo se, že jsem vstala široko daleko poslední. Otec právě telefonoval ohledně odvozu k fotografovi, máma v kuchyni spolu s tetou, co u nás už pár dní spala a pomáhala mámě balit do krabic koláče určené jako výslužku pro hosty ... Dana - moje sestra už stihla i návštěvu kadeřníka a nyní nervózně pobíhala po domě sem a tam, kontrolovala co je a co není v pořádku ... Měla jsem chuť vypadnout z tohoto chaosu, zalézt zpět do postele a vyjít odtud až odpoledne, když začne svatba. Tehdy mě zaregistrovala máma: "Ľubica, chytře se oblékni a zabehni k Novákovi pro Daniel šaty! Dohodla jsem se s paní Novákovou, že přijdu já, ale nějak nestíháme ...". A vzápětí do toho otec: "A když už budeš venku, skoč i vedle do obchodu, jako na smrt jsem zapomněl film do fotoaparátu, vezmi alespoň dva ...". Otočila jsem se zpět do pokoje, vytáhla šaty a začala se oblékat. Dana strčila do dveří hlavu: "Co ti to tolik trvá, o chvíli musím k fotografovi. Pospěš!" "Když se spěcháš, měla jsi jít pro šaty sama", řekla jsem jí.


Měli jsme se se sestrou docela rádi, ale v poslední dny mi s tím shonem už začínala lézt na nervy. Pravda, je to její svatba, pomyslela jsem si v duchu, kdo ví jaká budu já na své ... tak jsem dodala: "Vždyť už jsem, neboj, všechno postihuje ..." Vyběhla jsem před dům a přešla naproti k Novákovi. Včera byly ve městě, tak se s nimi sestra dohodla, že její vyberou z půjčovny vyhlédnuté svatební šaty. Dlouho jsem se u nich nezdržela, zaběhla ještě vedle do obchodu pro filmy a vrátila se domů. Dana už netrpělivě čekala. "Pojďte mi s tím někdo pomoci" ozvala se z pokoje po chvíli. "Ľubica, běž ty, já mám hodně roboty ..." zavolala na mě máma. Vešla jsem do pokoje.


Dana stála před zrcadlem pouze v kalhotkách. Podívala jsem se na sestru av duchu jí záviděla její tělo - podobáme se na sebe, až na prsa. Dana má na rozdíl od mých drobných mandarinek opravdové ženská prsa, takové trojky, krásně formované. Než jsem ji takto obdivovala, sestra natáhla na sebe punčochy a vklouzla do podprsenky. "Zapni mi ji, prosím tě" poprosila mě. Pomohla jsem jí a pak jsem jí pomáhala pozapínať svatební šaty. Jak jsem se mordovala s háčky na jejích zádech, sestra se ke mně otočila: "Bude mi za tebou smutno, Ľubka" řekla. "I mně" řekla jsem já. Objala jsem ji. "Neboj, vždyť se budeme navštěvovat" řekla jsem. "To jo" řekla Dana "ale už to nebude takové jako dosud ...". Oblečená do svatebních šatů vyšla z pokoje. Ještě před svatbou bylo dohodnuto focení u fotografa, který v ten den neměl čas později. Máma se nad tím sice trápila, prý nevěstu má ženich vidět ve svatebních šatech až před sňatkem, ale co se dalo dělat. Po hodince sestra přišla. Focení dopadlo dobře, ještě byl čas asi hodinu do začátku sňatku. Pomohla jsem jí v pokoji vyvléci se ze šatů. Viděla jsem na ní, jak je z posledních hektických dnů unavená. Jen ve spodním prádle se hodila na postel.


Labužnicky jako kočka se natáhla, přivřela oči a tiše prosebně zašeptala: "Ľubinka, prosím tě, vmasíruj mi krk, jsem hrozně unavená ...". Přesunula jsem se k sestře a začala její jemně prsty masírovat ztuhlý krk. Pod rukama jsem cítila její jemnou pokožku. Sestra se celá uvolnila, přivřela oči, a zdálo se mi, jakoby zadriemala. Ani nevím proč, postupně jsem začala přecházet z jejího krku níže. Bez úmyslu dráždit ji, pohladila jsem prsty její nádherné prsa, zakryté podprsenkou. Sestra tiše vzdychla. Znovu jsem přešla na její krk, jemně jsem jí hladila její útlé plece a zase přešla na prsa. A znovu a znovu ... Když jsem ji přestala hladit, poprosila mě: "Ještě mi pohlaď prsa, je to velmi příjemné ..." poslechla jsem ji a prošla jsem rukama níže. Když jsem jí znovu párkrát prošla rukama po prsou, přes jemnou látku jsem ucítila jak jí ztuhly bradavky. Zaváhala jsem - samé se mě začínalo zmocňovat vzrušení, ale jakýsi vnitřní hlas mi říkal, abych nebláznila. Nikdy jsem na sestru ani nepomyslela v takové souvislosti ... Ona to však vyřešila za mě - dala si dolů podprsenku a položila moje ruce na svá prsa: "Ještě, Ľubka, prosím tě ..." zašeptala. Cítila jsem pod rukama sestřiny krásné, vzrušením nalité prsy a rostoucí vzrušení ve mně potlačilo vnitřní hlas. Začala jsem jí je jemně hladit, zdola nahoru, znovu a znovu ... Sestra ze zavřenýma očima začala tiše vzdychat. Po chvíli chytila ​​jednu mou ruku do svých dlaní a posunula ji níže, na své bříško, a ještě níže ... Vsunula ji pod své kalhotky. Prsty jsem ucítila vlhkost v jejím lůně. Už jsem neuvažovala nad důsledky, celou mě ovládlo rostoucí vzrušení. Jemně jsem ze sestry stáhla punčochy s kalhotkami a začala jsem rukou laskat její vlhkou buchtičky. Moje druhá ruka hladila její vzrušené prsa. Daniel jemné vzdechy jakoby zvyšovaly i vzrušení v mém těle, dále jsem jí laskala buchtičky a prsa. Po chvíli laskání sestřiny buchtičky jsem začala prstem rozhrnovat lupínky jejího lůna až jsem se dostala k vlhkému otvoru její jeskyňky. Jemně jsem do ní vsunula špičku prstu, vytáhla ho ven a rozetřela její vlhkost až k hrášku ... A znovu a znovu ... Sestřiny vzdechy byly rychleji a rychleji, můj prst postupně pronikal hlouběji a hlouběji do jejího těla. Po chvíli dosáhla vrcholu - její vzdechy přešly do prudkých stone, její pánev se prudce pohybovala vstříc mému prstu ... Když orgasmus odezněl, zůstala bezvládně ležet na posteli. Pak mě přitáhla rukama k sobě, přitiskla si mou tvář ke své a zašeptala: "Bylo to krásné, krásné, krásné ... Neříkej to nikomu ..." "Ne, neřeknu," zašeptala jsem já. Moje tělo se chvělo potlačováním vzrušením a touhou po uspokojení ... Skutečnost, že až do tohoto okamžiku jsem ani nepomyslela na sestru v takové souvislosti přímo což prohloubilo mou touhu. Toužila jsem, velmi jsem toužila, aby i ona mě přivedla k vrcholu ale ... Zpoza dveří se ozval mámin hlas "Danka, kde jsi?" . Jak vystřelené jsme vyskočili z postele a Dana se chytře začala oblékat "Tady jsem, s loubky, už se chystám ..." zavolala. Svatbu si pamatuji pouze jako sen. Obřad, hostina, zábava ... Moje tělo rozpálené od vzrušení, které mu způsobil neočekávaný zážitek s Danou si žádalo uspokojení, které jsem mu nemohla poskytnout ... Kolena se mi chvěly od slabosti ... Pamatuji si opravdu jen útržky, všechny dojmy přehlušili mé vzrušení a touha ... Až přišla půlnoc ... Kolem půlnoci jsem seděla za stolem oproti sestře, švagrovi a dalším lidem. Mluvili jsme o hloupostech, tedy já jsem spíš poslouchala jejich rozhovor. Cítila jsem, jak se pod stolem moje noha dotkla Daninej nohy, která seděla naproti mně.


Naše pohledy se setkaly. Jakoby hnaná nějakou neznámou silou jsem si pod stolem zula lodičku a bosou nohou jsem se dotkla Daninej nohy. I ona se zula. Vzájemné doteky našich bosých nohou, jemné hlazení opět rozpaľovali v mém těle nedávno utíchnuté vzrušení. Naše nohy se navzájem dotýkali, maznali se ... Byl to krásný pocit. Po chvíli se Dana pohodlněji posadila a já jsem cítila, jak pod stolem, zakrytým ubrusem její prstíky na nohou putují výš a výš po mé noze, až dosáhla můj rozkrok. Cítila jsem jí jemné dotyky, snad ještě jemnější a vzrušující, jako kdyby to byla její ruka. I ona musela cítit přes mé tenké silonky a kalhotky vlhkost, šířící se z mé buchtičky. Prádlo jsem už měla úplně promočenou od rosy lásky a jen s námahou jsem vnímala rozhovor u stolu ... Musela jsem si zakousnout do rtu, aby se ze mě nevydral hlasitý sten. Dana jemně hladila mé lůno, já jsem cítila pod sukní její nohu ... Skutečnost, že nemohu projevit navenek své pocity mé vzrušení jen znásobovalo.


Když Dana vstala od stolu, protože ji zavolali tančit, zahmlievalo se mi před očima od touhy po ukojení mých rozpálených smyslů. Moje tělo žádalo více a více, co jsem mu v té chvíli nemohla dát ... Postupně jsem uklidnila své znovu rozvášněné smysly tak, že jsem dokázala i vstát od stolu a normálně se bavit s ostatními hosty. Moje myšlenky však byly stále při Danke. Po půlnoci se Dana chystala převléknout ze svatebních šatů. Poprosila mě, abych jí šla pomoci. Cítila jsem jí upřený pohled při těch slovech a věděla jsem co cítí, i to, že ona ví, co cítím já. Šli jsme do vedlejší místnosti a obě jsme věděli, co bude následovat. Neviděla jsem v ní svou sestru, viděla jsem v ní ženu, která může pomoci mému tělu dosáhnout dnes už tolik odpíranou bránu rozkoše. Jen co jsme zavřeli a zamkli za sebou dveře, přitiskli se naše těla k sobě, ústa hledali ústa ... Po chvíli mě Dana jemně položila na stůl, vyhrnula mi sukni, stáhla ze mě promočené punčochy a kalhotky a ústy se přisála k mému horkému a vlhkému klínu. Cítila jsem její jazyk jako láska můj bobtnání hrášek, jak se prohrábnete v lupenů mé buchtičky, vzrušení a rozkoš celkem zastřely mé smysly.


Danin jazýček po chvíli našel vchod do mého těla a jemně se začal dobíjet dovnitř. Ještě více jsem roztáhla nohy a hladila jsem jí hlavu v mém klíně. Když jazykem narazila na mou panenskou blánu, vytáhla ho ven, zašeptala: "Moje malá ..." a polibky posiala mou smáčené čárku. Jemně mi pokrčila nohy a cítila jsem, jak její jazyk přechází od hrášku až po můj zadeček. Roztírala mi v klíně moji vlhkost smíšenou z jejích slinami, pomáhala si i rukou, kterou roztahovala mé lupínky a já jsem vzdychala od návalů nekonečné rozkoše. Postupně procházela jazykem níže a níže, až na můj zadeček, laskala okolí mé zadní dírky a roztierala k ní moji vlhkost. Po chvíli mi mírně rukama roztáhla od sebe půlky mé prdelky a zašla jazykem hlouběji.


Zopakovala to vícekrát za sebou a pak se přisála ústy na můj zduřelý hrášek, jazykem ho doslova cumlala v ústech a prstem, navlhčeným v mých šťávách vešla hlouběji do mé prdelky. Její druhý prstíky zkoumal okolí vchodu do mého těla a jemně vnikal dokud mu moje panenská blána dovolila. Když jsem ji pocítila ve všech otvorech svého těla, dosáhla jsem vyvrcholení. Moje tiché vzdechy se měnily na hlasité steny, šťávy vytékající z mé kočičky máčeli její ruce a jazyk. Neustávala v jemných pohybech a něžně opracovávala citlivá místa mého těla, čímž ještě více zvětšoval a prodlužovala mou rozkoš. Můj vrchol pomalu dozníval, i Daniel doteky se stávali něžnější a nakonec se staly lety. Něžně mi líbala bříško a přesouvala se ústy k mé tváři. Přiložila své dlaně na mé drobné prsa a konečky prstů hledala moje ztuhlé bradavky. Ještě jednou přiložila své rty k mým a políbila mě ..

Žádné komentáře:

Okomentovat