sobota 28. ledna 2012

Moje nymfomanka - nevěrná manželka

Moje manželka miluje sex ... je prostě nymfomanka. Už když jsme chodili spolu, jsem si musel dávat pozor, abych ji nenechal samotnou více dní, protože bez sexu nevydržela. Jednou jsem musel jít služebně do zahraničí na dva týdny. Když jsem se vrátil nechtěla sex. Vymlouvala se, že jí není dobře, ale nechtěla mi ho ani výhony, prostě nic. Po třech dnech půstu ji to přešlo a vše se vrátilo do starých kolejí.

Jednou jsme se připili a tehdy se mi pod nátlakem přiznala, že měla v té době sex se svým bývalým milencem. Já jsem to věděl, řekl jsem jí, protože kdyby si neměla tak by si mě čekala bez kalhotek. Jelikož nejsem žádný puritáni a mám i já své hříchy, odpustil jsem jí.

Nyní v létě byla na zájezdu se švagrovou v Chorvatsku na 10 dní. Když se vrátila, čekal jsem ji se šampus. Dali jsme si za pohár, pak druhý a protože byl večer šli jsme do postele. Snažila se odtáhnout, ale asi díky šampus nakonec se poddala. Odmítla předehru, kterou zásadně nikdy neodmítá a nechá se vylízal. K mému velkému překvapení jsem do ní vnikl nějak velmi snadno. Připisoval se to šampaňskému, ale začala se i jinak pohybovat a vymýšlela něco takového jakože třikrát krátce a jednou na doraz. Přizpůsobil jsem se, ale jasně jsem zpozoroval, že i na doraz se mi jde lehce a nic to s ní nedělá dokonce mě vybízí, abych šel hlouběji přestože jsem už hlouběji jít nemohl. Bylo mi jasné že něco opět přežila ... Nějaká si málo opálená, řekl jsem jí a ona na to že neměli nejlepší počasí.

Opět jsem to musel z ní dostat, protože mi to nedalo spát. Asi po měsíci jsme oslavovali narozeniny a nějak chytila ​​slinu. Obracela pohárky koňaku jeden za druhým. Parádní se pripila a tehdy bývá hrozně náruživá a dokonce i vulgární. Začala mi dělat striptýz a pak mi ho začala kouřit. Po chvilce se mě zeptala "A ty nechceš Janke vylízal pičku?" A už se otáčela na "69" Po krátké chvilce mi už procedila přes zoubky "Už mi ho tam dej ..." Otočila se, lehla si na záda a roztáhla nožky ... Během soulože mi šeptala do ucha "trtkaj mě, jebkaj mě hluboko do píči, pojebkaj pěkně Janičku" To byla ta správná chvíle zeptat se. Řekni miláček kdy si naposledy takto pěkně píchala. "Jakože kdy? Však včera .., ale já myslím takto pěkně. Už si nepamatuji .., ale s tebou je to vždycky pěkné. A s jinými? Proč se ptáš? No jen tak mě to zajímá, ne že bych ti to vyčítal, jen jsem zvědavý? Já nevím už se nepamatuji. Ale miláčku vzpomeň si však tak víš krásně milovat, určitě mi tě každý závidí. Ale já nevím. Tak ti pomůžu - v Chorvatsku? Co švagrinka žalovala, překvapeně se podívala na mě a vytáhla se. A měla co? Lehl jsem si vedle ní, aby viděla že to myslím vážně. Ta kurva je na vině. Jak to? No chodili jsme z hotelu na pláž a vedle nás začali chodit dva ze Zagrebu, byly také z hotelu. Jeden se jí líbil a začala si sním a začali chodit na drinky a jistě i na pokoj a já jsem s Antem zůstala sama a také mě začal balit ... Já jsem nechtěla, ale jednou se mě dotkl když jsem spala, ale hned jsem se probudila. No a když tam nebyla Margita tak jsem ho poprosila aby mě ponatieral a když mě natíral na zádech dotkl se mi i prsou a bylo mi to celkem příjemné a všimla jsem si že se mu postavil a měl ho velmi velkého a nezlob se, to mě velmi lákalo ... Ale já se nezlobím - jak to bylo dál. No pak jsem ho natřela na zádech já ale něco mu k tomu chybělo. Večer po večeři zase odešli spolu a já jsem šla sama na pokoj. Když se vrátila celá vysmál ještě mi vyčítala, že proč jsem nechala Ante samého. Na druhý den zase jsme byli sami a podobný scénář, jen už mě při natírání více hladil po zadečku i na prsa si více dovolil. A když jsem ho volala do vody řekl, že nemůže. Neboť mu velmi stál a styděl se. Chtěl abych mu ho aspoň vyhonila, aby se uklidnil. A ty co? Já jsem mu řekla, že ať jde do vody, že ta ho zchladí a odběhla jsem do vody. Za chvíli ani nevím jak již byl i při mně. A dál? To víš, že asi jako, i ty bys byl takový. Jaký? No chtěl abych mu ho tam vyhonila. AA? No tak jsem mu ho. Jak? Popiš mi detaily to mě zajímá, lidé kolem a ty mu ho honíš. Ale, ne vodě nebylo mnoho lidí, tak se dalo. Jak to jen řekl, že výhon mi ho a ty si už také začala? No ne ... Jasně že mě hladil po zadečku a i po prsou a mezi nohama a stále mi ruku dával na jeho ptáka a do plavek, přestože žalud mu kouká. Tak jsem mu to dělala, ale nedařilo se tak jsem mu odplula, ale vždy mě doběhl a stále dorážel. Viděla jsem, že se ho nezbavím, tak jsem ho pak vyhonila. A pak. Pak jsme už šli spolu na naši pokoj, neboť Margita byla s Ivica na jejich pokoji. No a dále - co dál, však víš co se dělá na dovolené ... No a bylo to jen jednou? Hmmm ... ne. Přišla Margita a našla nás zamčených, no tak jsem otevřela a ona rovnou navrhla že ať se s ní Ante nevymění, že se odstěhuje k Ivica. No on hned souhlasil a co jsem měla dělat? Pokazit jí to ... A kolik nocí jste spali spolu? Však určitě ti to Margita řekla - pět ... A kolikrát jste si to rozdali ... Já nevím, ale ne mnoho ... Neříkej mi však když si přišla domů si ji měla vytrtkanú jako stará kurva. To jen poslední den jsme si dali na rozloučenou vícekrát po sobě. Kolik? Nevím, asi čtyři a po chvilce ticha dodala ... a v noci ještě asi čtyři, nebo pět krát ... Však v autobuse jsem to dospala ... Proto si přišla tak málo opálená, takže to nebylo špatným počasím?

Byla to pěkná dovolená, ale měli bychom dokončit oslavu mých narozenin. Vidím že si stále připravený, tak pojď ...

Žádné komentáře:

Okomentovat