sobota 28. ledna 2012

Sex a vzrušení pohledem ženy

V ten večer jsem se procházela po městě. Cestou jsem šla kolem hypermarketu a ani nevím jak jsem vešla. Znáte to, bez konkrétního plánu na nákup, jen tak se poflakovat pomezi regály, prohlížet si zboží a koupit si nějakou drobnost, jen tak pro radost. Tlače velký nákupní košík před sebou jsem se prodírala pomezi regály. Byl právě pátek a měla jsem pocit, že asi polovina města se vybrala na nákupy právě sem.


Chtěla jsem si prohlédnout DVD-čka a nové knížky, ale nějak se mi odnechcelo při pohledu na to množství lidí. Znechucena z davu kolem sebe jsem se protlačovala pryč a zabočila jsem do první trochu volnější uličky. Dostala jsem se pryč z oddělení hudebnin a přešla jsem do oddělení textilu. Ani nevím jak, mé oči zabloudili k regálu a uviděla jsem nádherný rolák. Přesně takový by se mi hodil, pomyslela jsem si. Sáhla jsem rukou pro něj, zkontrolovala cenu - přijatelná - a přiměřené si ho. Zdál se mi akorát, nuže jsem ho hodila do košíku. Potěšena z toho objevu jsem zamířila dál. Regál pokračoval s nabídkou spodního prádla. Sama nevím proč, zastavila jsem s vozíkem při vystavených kalhotkách. Jemňoučké vypracování, satén ... sáhla jsem rukou i po ně a vložila je do košíku. Při cestě k pokladně jsem začala uvažovat - rolák je sice moje velikost, ale kdoví ... Pokud mi náhodou bude malý, zase se třepat zpět kvůli výměně ...


Tak jsem se obrátila a šla dozadu, k zkušebními kabinkami. Službu měla při nich mladá dívka, asi v mém věku, zřejmě učednice na praxi. Milo se na mě usmála, ukázala mi volnou kabinku a zatáhla za mnou závěs. Uvnitř jsem si chytře shodila bundu i halenku a zkusila rolák - seděl mi perfektně. Trošku jsem se rozhlédla v zrcadle ze všech stran, všechno vypadalo v pořádku, tak jsem ho opět svléká a poskládala. Když jsem si oblékla halenku, uvědomila jsem si, že jsem mimoděk vzala z košíku spolu s rolákem do kabinky i kalhotky. Už-už jsem chtěla vyjít, když jsem zaváhala. Vím, že kalhotky by se před koupi neměli zkoušet ale ... Vždyť si je i tak koupím, tak proč bych se nepodívala, jak v nich vypadám?


Tak jsem uvažovala a ani nevím jak, jednou rukou jsem si sklouzla k pasu a rozepnula knoflík na mých džínách. Zula jsem si kozačky, svlékla jsem si rifle, zavěsila je na háček na stěně, stáhla si punčocháče na stehna, sedla si na židli a stáhla si je úplně. Za závěsem jsem slyšela hluk okolo projíždějících lidí a skutečnost, že jsem oddělena pouze závěsem od procházejícího davu, v kalhotkách, které si o chvilku také dám dolů mě vzrušila. Překvapená reakcí svého těla na tuto situaci jsem seděla dál, trpí teplo a příjemnou slabost, rozlévající se mi do klína a do nohou. Přivřela jsem oči a ruka mi klesla na stehno. Pomalu jsem ruku posouvala výš a výš, až tam, kde se pod kalhotkami skrývalo epicentrum rozkoše, která mě takto znenadání ovládla. Prsty jsem se přes kalhotky jemně laskala a zaplavovala mě rozkoš zároveň s příjemnou slabostí. Po chvíli jsem však vstala, stáhla si kalhotky a odložila je na židli a taková jsem se natáhla po vybraných nových saténových kalhotkách. Ohnutá a načahujúca se po ně jsem najednou uviděla, jak se na jedné straně trochu odhrnul závěs. Mladá učednice nakoukla do kabinky ve snaze pomoci. Zůstala jsem úplně zmrzlá, bez kalhotek, s odhalenou buchtičky a zádí. V první chvíli byla stejně zaražená jako já. Vzpamatovala se však, vešla dovnitř, a zatáhla za sebou závěs. "Nepotřebujete pomoci?", Zeptala se jemným, tichým hlasem. "Ne, děkuji, já ...", vykoktala jsem. Stála jsem tam zahanbena v rozpacích a přála jsem si, aby odešla. Její pohled sklouzl k mému klínu a něžně ho zkoumal. Cítila jsem z jejího pohledu teplo, které se mi po předchozím prudkém vyrušení znovu začalo rozlévat po celém těle.


Opět mě přepadla slabost jako před chvilkou, nemohla jsem si pomoci, kolena se mi podlomily a svezla jsem se na židli. Dívka popošla ke mně, vzala mi z ruky saténové kalhotky a pošeptala: "Určitě vám padnou jako ulité ..." Pohladila mě po líci, a klesla rukou níže. Její prsty letmo proběhly po mém prsu a svezly se až k mému klínu. Měla takové jemné ruce, že jsem v té chvíli toužila, aby se mě stále dotýkaly a hladili. Nevěřícně jsem sledovala svým pohledem její doteky.


Hladila mi podbřišek, Venušin pahorek, oběma rukama procházela zpět na moje prsa. A znovu pomalu, pomalu dolů ... Cítila jsem, jak mi tuhnou bradavky a moje mušlička se zalévá šťávou. Neklamné znaky mého stupňujícího se vzrušení nemohla necítit ani ona. "Jsi krásná." slyšela jsem jí šepot. "Zkus si ty kalhotky." V těch chvílích jsem jakoby přestala vnímat realitu, už jsem neuvažovala co je správné a co ne, ani okolnosti této situace a hluk projíždějících nakupujících lidí tam za závěsem. Jako zhypnotizovaná, jsem sáhla po kalhotkách s touhou splnit každé její přání, jen ať dále pokračuje v těch nádherných dotecích. Ale ona odtáhla ruku, sklonila se k mým nohám a cítila jsem, jak mi natahuje kalhotky na nohy. Když mi je vytáhla úplně nahoru, párkrát se jakoby náhodou dotkla přes kalhotky mého vzrušením nalitého hrášku. Celá bez sebe vzrušením jsem se poddávala jí jemným dotykem a pocítila jsem v sobě touhu dotknout se jejího těla, pohladit ji. Cítila jsem jak mi její jemné prsty rozepínat a stahují halenku, rozepínat podprsenku ... Zůstala jsem před ní jen v kalhotkách. Moje vzrušením čnící bradavky žádali další doteky ... Narovnala jsem ruce a přitáhla ji k sobě. Přisála jsem se na její rty, jazykem hledala její jazyk, nerozmýšľajúc nad tím, že je to poprvé, co se takto líbám se ženou. Pro mé tělo bylo všechno toto nové a chtělo víc a víc. Nešikovně jsem jí rozopínala a svlékala plášť. Nakonec se přede mnou odhalilo její krásné mladé tělo.


Rozepnula jsem jí podprsenku, nechala ji spadnout na zem a začala jsem líbat její prsa, její drobné tvrdé bradavky. Zavřela oči a poddávala se mému laskání, přičemž se jí na tváři usadil zasněný úsměv. Sklouzla jsem na kolena, stáhla jí tělové punčochy spolu s kalhotkami s touhou polaská její buchtičky, dotknout se jí intimních míst. Když jsem ji úplně svlékla, jemně mě chytila ​​za ramena a posadila na židli. Rukama mi jemně odsunula kolena od sebe a začala mě líbat a hladit po bříšku a stehnech. Zdálo se mi, že úmyslně se vyhýbá mé čárečky a mému hrášku. Při pohledu na její krásné, mladé tělo, klečící mezi mýma nohama, mě zaplavovala vlna rozkoše. Chtělo se mi křičet, že to už nevydržím, ať se mě už dotkne tam, v mém epicentru rozkoše. Kalhotky jsem už měla docela mokré od rosy lásky a zdálo se mi, že nahromaděná rozkoš mě snad zadusí. Konečně prošla rukou i po mé buchtičky a vzápětí mi začala ústy laskat hrášek přes kalhotky. Těch pár jemných dotyků stačilo na to, abych dosáhla vrcholu. Jednou rukou jsem si tlačila do klína její hlavu, druhou jsem si tlačila na ústa, abych ztlumila steny rozkoše. Když můj orgasmus utichl, zůstala jsem téměř bezvládně polosedě, pololežať na židli. Každým pórkem těla jsem preciťované právě prožitý orgasmus. Skutečnost, že moje tělo k branám rozkoše přivedlo dívka, o kterém nic nevím, jen což prohloubilo mé pocity. Ještě rozpálená a vzrušená s předchozích okamžiků jsem přitáhla k sobě dívku. Její krásné mladé tělo se poddávalo mým nešikovným ale o to vášnivějším dotykem. Ona se opřela o stěnu kabinky a přivřela oči. Objala mě a naše těla se přitiskli k sobě. Každým pórkem svého těla jsem cítila její horkou pokožku, její tělo. Jak jsem již zmiňovala, už dávno jsem odhodila jakékoli úvahy o správnosti mého řízení, o místě, kde se nacházíme ao tom, že poprvé v životě dělám takové věci s jinou ženou. Intenzita vášně a vzrušení, kterému mě moje partnerka před chvilkou vystavila přehlušila vše ostatní. Chtěla jsem v tom okamžiku více a více, chtěla jsem tuto úžasnou dívku mít hned, tady a teď tak, jak nejvíc může mít žena jinou ženu.


Nejprve jsme se líbali, naše jazyky se zkoumaly navzájem, rty se neuměli odtrhnout od rtů a nasytit se jedna druhé. Pak jsem však se spalující touhou získat více a více klesla rty na její hruď. Přisála jsem se k její prsům, cumlala jsem její krásné narůžovělé vztyčené bradavky. Jejich tvrdost, přivřené oči a tichounce trhané vzdechy mě přesvědčovali, že se svým vzrušením nejsem sama. Nakonec jsem klesla na kolena. S počátečním váháním, které bylo způsobeno asi posledním záchvěvem mého smyslu pro realitu jsem sklonila hlavu k jejímu rozkroku. Jemně roztáhla kolena od sebe, aby mi usnadnila přístup k jejímu buchtičky. Vůně vzrušeného lůna mě doslova omamovala, když jsem ji začala jazykem jemně dráždit mezi jejími nožkami, dobývat se mezi jejími horké vlhké lupínky, hledat její branku rozkoše. Každý stupeň, o který se mi podařilo zvýšit její vzrušení zároveň zvyšoval i to moje. Ona rukama klesla na mou hlavu a začala mě omámená rozkoší hladit.


Můj jazyk, moje ústa objevovali její nejtajnější místa, dráždily její hrášek a rozevřené lupénky, jazyk roztírá její rosu lásky mezi lupínky. Brzy jsem cítila, že jsem se dostala jazykem do ní. Snažila jsem se opakovat jazykem pohyby lásky v její pipka, rychleji a rychleji. Ona ještě více roztáhla nožky a začala vycházet vstříc mým rtům a jazyku pohyby svého klína. Hlasitěji vzdechy mi prozradili, že se blíží její orgasmus. Brzy se její tělo vypálí v slastném křeči, jednou rukou si přitlačována do rozkroku mou hlavu, do druhé se zakousla, aby utlumila své vzdechy rozkoše. Když její orgasmus odezněl, svorně jsme seděli vedle sebe na úzké lavičce, ona nahá, já pouze v nových kalhotkách, které jsem měla v lůně promočené od šťáv lásky.


Měla jsem pocit, že její orgasmus ještě znásobil intenzivně prociťováním mého, chvěla jsem se od prožité vášně a vychutnávala si dotek její rozpálené pokožky. Po chvíli se však ona usmála a vstala. Jako ve snu jsem ji sledovala, jak se obléká. Když byla opět oblečená, zase se na mě usmála. Sehnula se po mé věci a podala mi je. Když viděla, že jsem ještě omámená ze společně prožité rozkoše, usmála se a začala mě oblékat ona. Byl to zvláštní a úžasný pocit, když mě oblékala, jak bezvládně panenku.


Když mi natahovala punčocháče na nohy, tílko, blůzku ... pasivní jsem se poddávala jí dotykem. Nesnažila jsem se jí pomáhat, pasivní jsem si nechala zvedat ruce, nohy, ... a její doteky na mém těle znovu a znovu rozpaľovali dosud celkem neupokojené smysly. Když jsem byla oblečená, ještě jednou se na mě zadívala, zašeptala: "Ty kalhotky jsou krásné, i ty jsi krásná ...", políbila mě na ústa a odešla. Ještě chvíli mi trvalo, než jsem se jakž takž vzpamatovala a vyšla ven. Dívka jsem nikde neviděla, při kabinkách stála starší prodavačka, která se na mě znuděně podívala a dále hleděla kamsi do prázdna. Zdálo se mi, že se hypermarket vyprázdnil, a i lidí při pokladně bylo méně. Jako ve snu jsem přešla k pokladně a zaplatila rolák. Až po příchodu domů jsem si uvědomila, že mám na sobě stále saténové kalhotky, které jsem si chtěla koupit. A moje staré kalhotky zůstali tam, v kabince.

Žádné komentáře:

Okomentovat