sobota 28. ledna 2012

Stopařka - pohledem něžné ženy - část 2

Rozum mi přikazoval, abych buď vyšla z auta ven, nebo pokračovala v cestě, ale neudělala jsem ani jedno, ani druhé. Její drobná ruka sklouzla do jejího klína. Konečky prstů se dotkla šišky přes kalhotky. Nedalo se to nazvat onanii, byl to jen jakýsi letmý dotek, ale pohled na tento dotek a na její polo odhaleno lůno způsobil, že vzrušení, které jsem začala pociťovat nadále prudce narůstalo. Nezvládala jsem udělat nic, pouze jsem hleděla na její nohy a šušká, zakryté elegantní prádlem. Najednou otevřela oči. Strnula jsem. Moje tělo, oslabené přicházejícím pocitem rozkoše zůstalo zmrazeny. Podívala se na mě a očima sledovala můj pohled. Podívala se do klína a zřejmě si uvědomila, co jsem pozorovala. Neřekla však ani slovo. Místo toho, aby si shrnula sukýnku zpět, opět přivřela oči a začala si rukou přejíždět po kočičce. Odshora až dolů. A znovu. A znovu. Dívala jsem se na ni. Nebyla to normální situace, ale nezvládala jsem ze sebe dostat ani slovo. Pohled na mladou dívku, která kousek ode mne bez ohledu na mou přítomnost láska své tělo byl úžasně vzrušující. Zachytila ​​jsem pohled od jejího lůna. Postupně si odtáhla pásek kalhotek stranou. Před mým zrakem se zjevila nakratúčko vyholená pipka. Působilo to - jak jinak - velmi elegantně a sexy.



Byla jsem už celá bez sebe od napětí, co se ve mně hromadilo. Začala se hrát sama se sebou. Jemně si laskala zduřelý hrášek, pak zašla níže, rukou brázdila mezi lupínky květiny, která se jí leskla od vlhkosti, prehŕňala se v nich, a vrátila se zpět k hrášku. Pohled sám o sobě byl snad i více vzrušující, než kdybych si to dělala já sama ... Cítila jsem vlhkost ve svém lůně ... Pak najednou opět otevřela oči. Její ruka se natáhla ke mně. Neudělala jsem nic - ani jsem jí nešla vstříc, ani jsem neustoupila. Byla jsem jako paralyzována vzrušením. Vyhrnula mi tričko. Neměla jsem na sobě podprsenku, takže jsem nemohla ukrýt stupeň svého vzrušení. Moje bradavky byly zcela ztvrdlé a vztyčené. Konečky prstů mi začala jemně laskat prsa. Zavřela jsem oči, zalévaly mě vlny rozkoše a nechala jsem ji dělat všechno, co jen chtěla.



Už dávno jsem přestala myslet na to, zda je toto normální, chtěla jsem jen, aby nikdy neskončil ten úžasný pocit. Po chvilce jsem pocítila, že prošla rukou níže. Vyhrnula mi širokou sukni až úplně nahoru, a přes silonky mě začala laskat mezi nohama. Snažila se sehnout se až ke mně dolů, ale v autě to nešlo. Zašeptala mi, abychom šli dozadu. Jako ve snu na podlamujúcich se nohou jsem vyšla z auta a přešla na zadní sedadlo. Ona také. Pohledem jsem ještě zkontrolovala okolí - ani človíčka. Okamžitě mě povalila na záda a sklonila se nade mnou. Jemně mi zpod sukně stáhla punčocháče is kalhotkami. Sama sobě rozepnula sukni a spustila si ji dolů, spolu s kalhotkami. Zdálo se, že si uvědomuje, že její elegantní podvazky mě nesmírně vzrušují.



Nechala si je. Sklonila hlavu mezi mé nohy a pak ... Když jsem ucítila její jazyk, jak mi zběsile začal jezdit po beztak vzrušené šušká, jak mi rychlými výpady jazyka začala olizovat hrášek jsem cítila, že už nevydržím a exploduje. Hlasitě jsem sténala pokaždé, když se její jazyk dostal k epicentru mých smyslů, které se v té chvíli snad všechny soustředili kdesi pod bříškem. Když jsem byla už těsně před vyvrcholením, přetočila se naopak, tak, abych i já dosáhla ústy na její květinu. Chytila ​​jsem ji za drobný zadeček a přitáhla si ji až k obličeji. Její nožky v jemných podvazcích se poslušně roztáhly a umožnily mým ústům přístup přímo k bráně rozkoše. Polibky jsem přímo posiala její překrásnou čárku a jazykem jsem se začala dobývat do jejího dírky. Moje ruka jí zatím jemně hladila hrášek. Ještě více zrychlila intenzitu pohybů v mém klíně. Neovládala jsem se. Ještě chvíle a vnitřkem auta se rozlehlé moje výkřiky rozkoše.



Celým klínem jsem vycházela vstříc jejím ústům, stehny jsem ji silně objímala ... Když můj orgasmus odezněl, obrátila se tak, abychom ležely vedle sebe. Byli jsme skrčené, jedna na druhé, tak, abychom se vůbec vešly na zadní sedadla. Po chvíli vstala, a začala se oblékat. Připojila jsem se k ní, vhoupne zpět do kalhotek a punčoch. Jaksi samozřejmě jsme si sedli zpátky na svá místa, nastartovala jsem a pokračovali jsme. Šla jsem pomalu a opatrně. Ruce se mi chvěly od prožité rozkoše. Když jsme vešli do města, které bylo naším cílem, poprosila mě, abych zastavila při autobusové zastávce. Vystoupila z auta, prošla kolem a sehnula se k mým dveřím. Přitáhla si k sobě moji hlavu a na několik sekund naše ústa splynuly v jedno. Na mou otázku, zda se uvidíme se opět jen záhadně usmála a neodpověděla. Nastoupila do právě stojícího autobusu. Ten zavřel dveře a odfrčal pryč.

Žádné komentáře:

Okomentovat