sobota 28. ledna 2012

Povídka - Nesmělá dívka ve městě 2

Týden uběhl hodně rychle, že jsem ani nepostřehla že už je pátek. Neustále mi, ale vrtalo hlavou proč jsem Davida celý týden neviděla. Neukázal se vůbec ve škole a já ho tak chtěla vidět, tohle se mi s žádným klukem předtím nestalo. Ač sem chtěla nebo ne, pořád sem na něj musela myslet. „No čáu“ volá na mě přes celou třídu Karol jakoby se mě už nemohla dočkat. „Nazdar“ s úsměvem odpovídám. „To je vopruz chodit každý den do školy, co? Ještě že uz je pátek“ oddychne si a lehne si na lavici. „No jo, ale stejně nevím co budu dělat o víkendu“ řeknu s nešťastným výrazem ve tváři. „Co? Nevíš co budeš dělat o víkendu? Pojď s nama!

Bude pařba! Takovou pařbu si ještě nezažila kotě“ a začně se hlasitě smát. „ No a víš, že to není špatný nápad, už mě přestává bavit sedět pořád doma a když slyším, co tu všechno vyvádíte.“ Karol se spokojene podívá a vítězně mě poplácá po zádech. „No vidis holka, aspoň k něčemu jsem tě za ten týden naučila“ a začneme se obě dvě smát. O 6 mesicu pozdeji…. Par mesicu uteklo hrozne rychle a ac jsem to ani nepředpokládala, zaradila jsem se do podvedomi všech hodne rychle. Zacala jsem cim dal častěji chodit s Karol do víru velkoměsta, poznávala jsem spousty a spousty lidí, všechny noční bary v okolí jsem už dávno znala, že mi dokonce záviděla i má prostořeká sestřička.. Zkrátka jsem si začla užívat, tak jak mi všichni celou dobu radili a to se mi začínalo velice líbit. Možná i když si to nechci přiznat, chvílemi jsem zapomínala na své staré přátelé a vše, co mě spojovalo s předešlým životem. Byla jsem pohlcena životem současným a vším co mi to nabízelo. Dokonce jsem se spřátelila s Lindou, s tou hvězdou jasnou, jak o ní kdysi pravila Karol.

Trávily jsme spolu hodně času, až mi připadalo, že Karol žárlí.. Ale přece se nebudu omezovat, jen kvuli někomu kdo mě snad miluje.. „Zajdeme dneska do baru?“ rozzářila se Karol, po chvilce posledního zvoneni ve skole. „No vis, uz jsem domluvena s Lindou, ale jestli chces pojd s nami, hm?“ nabídla jsem ji, ikdyz jsem tusila ze by nesla. „Tak si bez s Lindou, uz jsem si vsimla, ze jste nerozlucne kamosky. Hlavne, ze ja jsem byla první kdo se te tu uchytil a ty se chovas takhle.. Vis, nechci te urazit, ale stala se z tebe husa!“ „ Coze, ze me? „ Nechapajicim vyrazem na ni koukam. „Jo z tebe! Byla jsi pohodova holka, co se trochu vseho bala, ale byla jsi sama sebou, byla s tebou sranda. Ted se zajimas, jen jak kratkou sukni si na sebe vezmes, jestli jsi dost zmalovana a kterého kluka sbalis jako první!“ chvili jsem se na ni divala s vyvalenyma ocima a premyslela, kde se to v ni bere.. „Promin, jestli mi zavidis, ze jsme s Lindou nejoblibenejsi holky tady, tak je mi to lito, ale nemuzu za to. Nemuzu za to ze me snad milujes!“

A tohle jsem asi nemela rikat.. „Vis, to jste presne vy, myslite si ze vas snad vsichni milujou, ale spis naopak vsichni by vas nejradsi nakopali do zadku!“ uprela na mě Karol ten nejvrazednejsi pohled a zmizela co ji nohy stacily.. Ja jen otocila oci vsloup a rychle padila k Linde do auta.. ceka nas prece ten nejlepší vikend u Davida na chate! „Ahoj lasko“ polibila Linda Davida dost vasnive. „Ahoj, ahoj, dejte si sem věci a chovejte se jako doma. Ahoj Naty, uz jsem myslel ze nedojedes..“ řekl David a citila jsem jak si me jeho oci prohlizi od shora az dolu. Odnesl nase věci nahoru do podkrovi a my se šly s Lindou pozdravit se všemi co před chvili dorazili. Vsichni se dobře bavili, povidali si, pili co to dalo,ale ja jsem stejne nemohla spustit oci z Davida, ta Linda ma takove stesti, takove.. mit kluka jako je on.. Spozorovala jsem, ale ze ani ja mu nejsem lhostejna.. každý pohled mi oplati bud mrknutim nebo úsměvem. Vzdycky když se podivam do jeho krasnych modrych oci podlamuji se mi kolena, cerne vlasy, opaleny, postava jak z casopisu o nejhezčích chlapech světa.

Takovej chlap jako je on se nepotkava každý den. Z meho uzasneho sneni o nejpritazlivejsim chlapovi po sluncem me vyrusil Marek. „ Mas co pit? Pojd se mnou namíchám ti drink.“ Mrknul na me a odtahl me za ruku do kuchyne. Hm, Marek taky není k zahozeni, vlastne mam hodne stesti, ze po mne od zacatku jede, kazda by ho chtela.. jenze je tu David… „ Tak jak se ti tu libi?“ usmeju se na nej „Libi..a tobe“ otoci se a podiva se mě trochu tajemne, oddela mi praminek vlasu z obličeje..“ ty se mi libis“ Podiva se mi do oci a pomalu me pritahuje k sobe, citim jak jeho jemne rty jsou na mych.. Ruka mu sjizdi na muj zadecek .. po chvilce libani, kdy je to vasnivejsi nez jsem si predstavovala, me obema rukama chytne za zadeček a posadi si me na kuchynskou linku, hladi me po celem tele, je nezny a zaroven citim jak moc me chce.. laska me na prsou, mam chut na nezne milovani s nim, je to něco co jsem dlouho potrebovala a podle toho jak vidim tak on taky. „Jsi nádherná kočičko, chci te, moc te chci“ septa mi a dlouze me liba hodne tesne po briskem, chci vic a vic.. jesteee rikam si pro sebe… „ No pojdteee tady je to piti“ najednou me vyrusi hlas z chodby, někdo se chysta vstoupit do kuchyne. Marek me pomalu sunda z linky, ještě naposled me pohladi po vlasech a da mi polibek. Někdo vtrhne do dveri, je to Linda, Petr a David. „Á vy dva lisaci, co to tu provadite za prasecinky“ hlásá uz podnapila Linda. David se ale podiva jako bych ho snad podvadela, podiva se me na Marka, který je jeho nejlepší kamarad jiz několik let, pak zase na me a na Marka, jakoby nemohl uverit ze jsem tam s nim byla. Vsichni se sunou zpatky na terasu chci jit taky ale v tom me chytne David za ruku. „ Nelibi se ti, tak proc s nim jsi? „ zepta se me a ja jsem v soku. „Protože, nemuzu mit toho, kdo se mi libi“ Opetuju mu nechapajici vyraz a zaroven mam sto chuti ho libat uplne vsude.

Nevaha ani chvilku a za ruku, kterou me celou dobu drzi me odtahne nahoru po schodech do maleho pokoje v podkrovi. Zamkne dvere a jeho oci mi rikaji, ze je mu v tuhle chvili jedno, jestli nas někdo bude hledat nebo ne. Polozi si me na postel a v rychlosti blesku mi svleka tricko, zacnu taky ikdyz jsem ještě porad v soku, dnesni noc jsem si nedokazala predstavit ani v mych nejerotictejsich představách. Jeho ruce mu sjizdeji niz a niz, zustaly mi jen kalhotky přes, které me nezne hladi a liba.. Nemuzu tu rozkos vydrzet a preju si aby je co nejrychleji dostal dolu.. Nemuzu se nabazit jeho rtu a jazyku, který mi tam dole dela neuveritelny pocit blaha. Vi presne, co delat abych byla na vrcholu. Je to silnejsi a silnejsi…Prave jsem prozila svůj první orgasmus při orálním sexu. Jenze tim to nekonci, David, který je stejne vzruseny jako ja, si na me lehce lehce, a zacne me libat na krku, zatímco co do me pomalu pronika, je to nadherne.. Nejdriv narazi pomalu ale cim dal vic intenzivneji.. zacina zrychlovat a ja mam co delat abych nekricela radosti na cele kolo.. je to pocit, který jsem nikdy nezazila.. Za tu dobu co se spolu milujeme, proziju další silny orgasmus ..

David citi, ze jsem zazila nejkrasnejsi chvile v zivote, polibi me na celo a mlcky se oblika a odchazi po schodech dolu…Vsechno probehlo beze slov a mne se pomalu svira zaludek při pomysleni vracet za vsemi dolu na terasu… „Takze vy jste si uzivali beze me, jo“ Slysim jak na me mluvi Linda, když si micham další mojito, asi po dvou hodinach co jsem dosla z podkrovi. „Coze? O cem to mluvis?“ delam nechapavou. „No je mi jasne co jsi s Davidem delala nahore. A ani mne neřekneš, ty mrsko“ Mrkne na me Linda a polibi me…citim jeji jazyk na mem. Polibek trva asi minutu, připadá mi ze se to Linde moc libi. „ Priste na me nezapomen, jasny?“ usmeje se a odchazi za ostatními. Dnes v noci se uz opravdu nicemu nedivim. To co jsem se nenaucila za cely život, jsem se naucila za par mesicu tady ve meste.. Piju asi pate mojito a zapaluju si asi desatou cigaretu, při čemž neustale pokukávám po Davidovi, který si me vůbec nevsima. Nechapu proc, copak se mu to nelibilo? Bylo to prece tak uzasne.. Seberu vsechnu odvahu a v dobre nalade, cupitam trochu podnapila primo k nemu. „ Jak to jde?“ zeptam se s usmevem na tvari. „Jo, dobry, proc se ptas?“

Zvedne oboci a usmeje se trochu ironicky. „No, myslela jsem jestli nemas chut si zopakovat to nahore“ potutelne se usmeju a oliznu si rty. „No vis, bylo to pekne kočičko, ale myslim jednou stacilo.“ Zvedne se a jde smerem k Markovi kteremu něco septa do ucha. Nechapave se zvednu, trochu zavravovam a jdu si lehnout nahoru do podkrovi, nemam na nic a na nikoho naladu a nechapu Davidovo jednani, jen me vyuzil a ted si me ani trochu nevsima. „Copak?“ otevrou se dvere a uvidim Lindu. „Ale prece bys neplakala zlato, David je proste takovy, ve skutecnosti nas vztah není takovy jak si myslis a jak sis asi taky vsimla..“ vlastne jeji utesovaci reci ani moc neposloucham, jen citim jak me rukou hladi po vlasech, po zadech. Po chvilce si ke mne lehne a utesuje me způsobem jim vlastnim.

Ani se nebranim, mužského pohlavi mam uz plne zuby a zenskou nehu ted doslova potrebuji. Jeji blonďatá hriva je tak jemna, prohrabuju si jeji vlasy, zatímco co me Linda drazdi rukou. Je to prijemne, mozna prijemnejsi nez s Davidem, hladi me po zadecku… jeji prsa jsou nadherne, libam je okolo bradavek a citim jak je Linda vzrusena, oplaci mi vruseni libanim na krku. Hladime se uplne vsude.. lezi na me uplne naha.. od krku az po brisko me vasnive liba az prejde ještě niz.. nemuzu to vydrzet a během par minut se dostavuje muj další orgasmus.. ještě silnejsi a delsi nez s davidem.. Po chvilce kdy se vzpamatovávám, vsimnu si ze za dveřmi nas sleduje Marek, mysli si ze ho nevidim a tak schvalne ještě vasniveji pokracuji.. Opetuji Linde jeji hlazeni a libani a i ona ma během několika minut hlasity a dlouhotrvající orgasmus.. Plne rozkose se několik minut ještě libame a pomalu usiname v objeti… Zklamana muzi a vsim co s nimi souvisi vracim se z vikendu zase domu.. Ani par tydnu po tomto velmi „zdarenem“ vikendu nepomohlo aby mi muzi byli zase blizci a tak pro okoli ac s Lindou vypadame jako nejlepší kamarádky jsme ve skutecnosti milenky, které si noc co noc uzivaji nádherného milovani plného nespoutaných orgasmu, které nam nemuze dat ani jeden muz. S Lindou na nasem vztahu nechceme nic menit a jsme stastne, ze si navzájem muzeme dat to co jsme dlouho hledaly… Zkratka, tak trochu jina skola, na kterou jsem v minulosti jako hodna holka nebyla zvykla...

Žádné komentáře:

Okomentovat