sobota 28. ledna 2012

Sexík s mým miláčkem - část 1

Seděla jsem u televize. Byl pátek večer a já jsem zase byla sama. Příšerně jsem se nudila, a tak jsem si otevřela láhev vína. Sice mě nikdy nebavilo pít sama, ale co holt člověku někdy zbývá. Ležela jsem na sedačce a uvědomila jsem si, že jsem už minimálně měsíc nesouložila. Vlastně od doby, kdy jsem se rozešla s Pavlem. A to už bude v neděli 5 týdnů. I když jsem si to občas musela udělat sama, byla jsem docela nažhavená, až uvidím pořádný chlapský péro, který si navíc budu moct vzít do ruky. Vypila jsem asi 4 deci vína a začala jsem klimbat, když mě najednou prudce probral telefon, který pronikavě zadrnčel do pološera pokoje, které ozařovala jenom modrá clona obrazovky. Volala Alena. - "Nazdar, člověče, kde ležíš? Hele, jsem na diskotéce v Sonátě ještě s jednou kámoškou, a slavíme, vezmi taxíka a koukej rychle přijet!", vychrlila na mě tak, že jsem se musela začít smát. - "No, já nevím", zkoušela jsem odmítat, "je už dost pozdě a jsem nějaká zlenivělá. No ale přijedu. Během půlhodiny bych tam mohla být, jo?", oznámila jsem nakonec a rozhodla jsem se tedy, že vyrazím.

Diskotéka Sonáta je ode mě z bytu sice tak pět minut cesty autem, ale nechala jsem si radši rezervu pro úpravu svého zevnějšku. Asi za 20 minut jsem stála před barákem a vyrazila rovnou naproti ke stanovištím taxi. Stál tam jenom jeden a tak jsem hned naskočila. V Sonátě jsem byla asi za 7 minut. Bylo docela narváno, takže jsem Alenu ze začátku nemohla najít. "Nazdaaaar kočko", přiskočila ke mně Alena zezadu a zavěsila se mi na krk. "Pojď si sednout, je tam se mnou Monika a ještě nějaký dva kluci. Docela pěkný, nechceš si dneska trošku zašoustat?", zeptala se mě rovnou Alena. Takhle mluvila vždycky, a já jsem jí za to obdivovala. Dokázala na rovinu říct to, na co ostatní třeba jenom mysleli. Došli jsme ke stolu a Alena se nás jala představovat. "Tak tohle je Monča, tohle je Mirek a tohle Ondra. No a tahle kočka, to je Klára", zahlásila a pokračovala:"A snad si dáte pusu na seznámení, neee?", rozkázala a tak jsem se postupně políbila s oběma kluky a nakonec i s Monikou. Moniččin polibek byl tak nějak vláčnější než oba ostatní, navíc měla při něm trošku pootevřenou pusu, takže jsem se při polibku dotkla i jejího jazyka. Docela se mi to líbilo. Objednala jsem si opět dvě deci bílého a postupně se zapojila do zábavy. Kluci byli docela vtipní, takže jsme se všichni dost nasmáli.

Alena šla po Mirkovi, a já jsem se jí vůbec nedivila. Byl vysoký, černý vlasy, modrý oči, a svalnatá figura. Menším nedostatkem bylo, že ráčkoval - ale nikdo není dokonalý. Bylo jasný, že dneska Alena skončí s Mirkem v posteli. Mě ale nebylo jasný, jak skončím já - celou dobu na mě totiž mohla oči nechat Monika. Neustále se mě na něco ptala, líbilo se jí na mě snad všechno. Vlasy, oblečení, i to, že jsem měla za sebou vysokou školu a titul inženýrky ekonomie v kapse. I když nejsem na ženský, musím říct, že i Monika se mi líbila. "Tak bychom mohli jít ještě ke mně, protože tady to začíná pomalu končit", oznámila Alena a všichni souhlasili. I já. Zaplatili jsme a nechali si zavolat dva taxíky. Za patnáct minut už jsme seděli všichni u Aleny v obýváku. Všichni byli dost opilí, ale nejvíc asi Ondra, který už začínal být trošku mimo. Sedla jsem si na sedačku a vedle mě samozřejmě Monika. Bylo mi jasný, že mě chce, a čekala jsem, jak to všechno dopadne. Dala jsem si další dvojku vína. Alena oznámila, že každý si může nalít co chce. Vše je prý v baru. Ondra vstal a sotva nalil Monice, sobě a Aleně panáka whisky. Byl vážně dost opilý. Mirek si dal něco s mlékem. "Pomáhá mi to na potenci, takže pak dokážu šoustat třeba tři hodiny v kuse", zavtipkoval Mirek. Seděli jsme všichni asi 15 minut. Alena se najednou zvedla a za ruku zvedla Mirka. "Jdeme si trošku užít, zatím se bavte. ", oznámila nám zbývajícím a byli s Mirkem pryč. Ondra za chvilinku usínal. Monika si nalila ještě jednoho panáka a bylo na ní vidět, že už má taky pořádně nakoupeno. Ondra usnul jako špalek. Asi za 10 minut se od Aleny z ložnice začalo ozývat intenzívní sténání a vzdychání. Byli s Mirkem v nejlepším a já jsem jim tak záviděla.

"Doufám, že se na mě nebudeš zlobit, ale můžu se s Tebou chvilku pomazlit? Jsem dneska strašně nadržená!", překvapila mě Monika a ani nečekala na mojí odpověď a sundala si svetřík. Zůstala sedět v podprsence. Ve chvíli jsem se rozhodla, že to s ní zkusím. Milování se ženou mě lákalo už dlouho a teď k tomu byla docela vhodná příležitost. To víno udělalo svoje. Sundala jsem si blůzku i podprsenku a Monika mě začala líbat. Do dlaní přitom nabírala moje kozičky a jazýček mi začala strkat až do pusy. Vzrušovalo mě to a dostala jsem poprvé v životě chuť na dívčí tělo. Monika si mezitím sundala svou minisukni a mě pomohla z džín. "Já tě strašně chci, moc se mi líbíš, Klárko. Já jsem lesbička, doufám, že ke mně nemáš nějakou averzi?", zeptala se mě nevinně a já jsem jí místo odpovědi docela vroucně políbila na rty. "Jak vidíš, tak nemám vůbec žádnou". - "A už ses někdy milovala se ženou?", zeptala se Monika. - "Po pravdě řečeno, jsi první. Ale už dlouho jsem to chtěla zkusit. ", odpověděla jsem. - "Já se miluji jenom s ženami. Mužský tělo se mi nelíbí, ale ženská postava strašně moc", usmála se a rukama mi sevřela obě prsa. "Máš krásný bradavky. ", řekla Monika a sklonila se k nim, aby je mohla ochutnat. - "A jak jsou slaďoučké, hmmmmm". Jazykem kmitala střídavě na jedné a druhé bradavce a já jsem cítila, že začínám být dole mokrá. Brzo to zjistila i Monika, která mě dole na kundičce začala hladit. Obě jsme byly úplně nahé.

Žádné komentáře:

Okomentovat